Reklamacja gry Deus Ex: Bunt ludzkości, czyli szkoda nerwów

Raz tylko złożyło się tak, że byłem bardzo niezadowolony z usług SONY. Jak to mówią, z firmami żyje się dobrze dopóki coś ci się nie popsuje. Wprawdzie do fizycznej awarii nie doszło, ale w PlayStation Store znalazła się błędna wersja gry Deus Ex: Bunt Ludzkości i ja (kuszony wspaniałą promocją) tą błędną wersję gry kupiłem, na święta. Reklamację oczywiście złożyłem, wtedy jeszcze nie spodziewałem się że czekają mnie takie problemy:

Po pierwsze BOK nie był w stanie zaproponować rozwiązania (udzielając wymijających odpowiedzi) przez ponad miesiąc.

Po drugie BOK sam nie informuje o postępach, przez ów miesiąc trzeba było co kilka dni dzwonić by dowiedzieć się czy decyzja w sprawie już została podjęta.

Po trzecie gdy w końcu postanowiono coś konkretnego okazało się, że nie otrzymam ani poprawnej wersji gry, ani zwrotu pieniędzy na konto. Jedyna oferta jaką mi zaproponowano to wydanie już wpłaconych pieniędzy na inny produkt. Dodajmy, że w kwota reklamacji nie odpowiadała jakiejkolwiek innej dostępnej produkcji, a sama gra w międzyczasie podrożała.

Po czwarte, po złożonym proteście, zaproponowano mi bym dopłacił(!) różnicę pomiędzy ceną z promocji, a obecną. Różnica ta zostanie mi zwrócona, ale w formie bonu na zakup kolejnych usług…

Po długim szarpaniu się z BOKiem zostałem zatem bez gry i bez pieniędzy, które nieodwołalnie zawisły na koncie PSS i mogę je przeznaczyć jedynie na zakupy u SONY.

Jeżeli myślicie, że zrobiłem z tym coś jeszcze, to jesteście w błędzie. Po prostu od teraz, przed zakupem, sprawdzam opinie o wersjach z PSS w internecie. I tyle w temacie. Zainteresowanych odsyłam jeszcze do >>źródła<< na oficjalnym forum PlayStation.